Sayfalar

28 Şubat 2012 Salı

Her susuş bir iç çekiş midir?

İçinden konuşmak mıdır her zaman en güzeli?
Yada yakalanacağını bile bile kaçmak mıdır aslolan?
İstemedim yazmak.İstemedim okumak.

Beynime mührü vurdum. Susturdum.


İki namaz arası rahatlığı yakalayamadım.
Başkasında aradım suçumu.
İstemedim yazmak. İstemedim okumak.

Kendimi hiç bir zaman bulamadım. Susturdum.


İçinden konuşmak mıdır en güzeli abiler? Ben öyle yaptım. İyi olmadı bak.

-Nasılsın?
-Bilirsin bu soruyla alıp veremediklerimi, neden sordun?
-Konuş istedim.

Uyumadım yine tüm gece.
Şiir uyutmaz demişlerdi.
İnanmıştım.

-uyutmayan şiirlere inanmıştım-

Herkesi susturdum.
İçinden konuşmak en güzeli değilmiş be abiler.

Tetiği çektim.
Son mermiyi ruhuma boşalttım.
Susturamadım.

'durma göğe bakalım'




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder