Sayfalar

18 Mart 2019 Pazartesi

Merhaba Blog, Seni Özledim!


Merhaba,
Blogta ilk paylaşımı 2011 yılında yapmışım. Bugün aklıma geldi burası ve incelemek istediğimde fark ettim.
Blogu açma sebebim; dinlediğim şarkıları, sevdiklerimle ya da dinlemek isteyenlerle paylaşmak, kendi çapımda radyoculuk oynamaktı. Öyle de oldu.Bazen günlük görevi gördü, bazen kum torbası, bazen sadece blog. Burayı seviyorum çünkü benim yolumu da gösteriyor bir yandan. İşte o yüzden 2019un ilk postunda buraya bir teşekkür etmek ve bu günlerime dönüp baktığımda hatırlamak istedim.
Bu satırları blogu açtığım yerlerden çok uzakta yazıyorum. Hayat çok garip işte. Bilemiyorum. Sizi bir kez daha benimle radyolamaya davet ediyorum.

Kadife gibi sesiyle bizleri alıp büyülü ormanlara götüren,adının da hakkını veren Tamino bizler için söylüyor Sevgili Dinleyenler, Habibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder