Sayfalar

8 Mayıs 2018 Salı

Nisan : Seviliyorsun Kardeşim




Herkese merhabalar,
Mayıs'ın ortaların tüm hızımızla yaklaşırken buraya Nisan ayımın bir özetini bırakmak istedim. Nisan ayı her gününü her hafta sonunu dolu dolu geçirdiğim bir ay oldu. Adana- Bursa- Edirne gezileri. Sinemalar, sergiler, fotoğraf günleri. Baya verimliydi. Bravo Nisan ayı. Seviliyorsun kardeşim!
Bu ay bol bol fotoğraf çektiğim hatta İKSV'nin bir organizasyonunda görev aldığım bir aydı. Film Festivali kapsamında Köprüde Buluşmalar etkinliklerinde fotoğraf çektim. Güzel bir deneyim oldu.
Aslında yazının başından beri aklımda olan ama henüz gelebildiğim asıl olay:
ARKADAŞLAR O AVENGERS NEYDİ ÖYLE YA!
Gerçekten neydi ya! Filmi çıktığı gün izledik. O gün bu gün hala aklıma geldikçe şok oluyorum. Kafam karışıyor sağlıklı düşünemiyorum. Gerçekten beklediğimize değen yok artık dedirten, ağlatan, fazla güldürmeyen çokça düşündüren bi film olmuş. Hepsinin elllerine sağlık. İyi bir fan filmi. Heh sinema demişken, filmi Maltepe Piazza'da izledik. STARIUM adını verdikleri bi salonda. Koltuklar aşırı rahatsızdı. Kapıyı kontrol eden biri olmadığı için film boyunca sağ alt köşede kapıdan sızan ışık vardı. İkinci yarı başladığında da ilk 10-15dk ışıkları kapatmadılar. Akasya IMAX'e bilet bulamayınca "burası da olur ya" demiştik. Olmadı, güldürmedi. Bu da aklınızın bir köşesinde bulunsun. 
Nisan ayını beş kitap ve bir sürü müzik keşfi, muazzam fotoğraf hikayeleri, sergiler, geziler, baby showerlar yeni yeni hayallerle bitirdik.
Bilançoya baktığımızda güzel bir aymış. Sevgili Nisan'a tekrar tebriklerimi sunuyorum. 
Bu arada geçen yazıma geri dönüşleriniz için teşekkür ederim arkadaşlarım. Yalnız olmadığımı biliyordum:)
Umarım siz de güzel bir ay geçirmişsinizdir. 

Jake Bugg söylüyor Sevgili Dinleyenler, Two Fingers.

Gelecek yazıda görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder